Navisys s.r.o.

Ocenění
 

Produkty

 
 
Microsoft Sharepoint

Microsoft Sharepoint 

MS Sharepoint

Microsoft Sharepoint je jednotná platforma pro spolupráci a informování v rámci organizace. Na platformě se budují jednotlivé oblasti – portál, projektová spolupráce, business intelligence, formuláře, správa obsahu a vyhledávání. Výsledkem může být řešení, kdy má každý zaměstnanec svou webovou stránku s aktualizovaným informacemi (například jeho obchodní výsledky, chybějící školení, aj.). Manažeři mají vždy aktuální přehled o výkonnosti podniku na jedné stránce. Veškeré schvalovací procesy jsou elektronické, schvalování probíhá v Outlooku, ale schválení se ukládají na server. Vše je archivované a dohledatelné. Schůzky mají svůj portál, kde je možno sledovat účastníky, plnění úkolů, sdílení dokumentů a agendu.

Přínosy

Zajištění nejlepšího prostředí pro dosažení produktivity

Služba SharePoint přispívá k vyšší produktivitě vašich pracovníků. Poskytuje známé prostředí systému Microsoft Office, díky němuž mohou uživatelé snadno a rychle získat přístup k podnikovým informacím, které potřebují k plnění pracovních úkolů.

Nižší náklady díky jednotné infrastruktuře

Služba SharePoint umožňuje snížit náklady prostřednictvím konsolidace intranetových, extranetových a internetových webů na jedné platformě, ať místní nebo nacházející se ve shluku.

Rychlá odezva na potřeby podniku

Služba SharePoint nabízí to nejlepší z obou světů: aplikace nevyžadující další přizpůsobení ani konfiguraci a platformu pro přizpůsobená řešení. Funkce služby SharePoint můžete používat právě tak, jak jsou připraveny, nebo můžete rychle vytvořit zabezpečená a snadno použitelná řešení pro konkrétní obchodní potřeby.

Oblasti využití Microsoft Sharepoint

Analýzy – pracovníci s informacemi potřebují schopnost nejen rychle dodat a sdílet informace, které jsou důležité pro úspěch podnikání, ale také převádět nezpracovaná (syrová) data do zpracovatelné formy a řídit obchodní výsledky prostřednictvím sdílené analýzy dat.

Obsah – prostředky pro tvorbu, recenze, publikace a nakládání s obsahem při dodržování definovaných pravidel, jestliže obsah existuje jako tradiční dokumenty nebo webové stránky. Možnosti správy obsahu v SharePoint 2010 zahrnují správu dokumentů, správu záznamů a správu obsahu webu.

Vyhledávání – S dalším množstvím existujícího obsahu online, zahrnujícím spolupráci více účastníků, je důležité, že lidé mohou snadno a rychle vyhledat relevantní obsah v seznamech služby SharePoint, webech a externích systémech a datových zdrojích, například sdílených souborech, webových stránkách nebo řadě podnikových aplikací.

Weby – základní potřebné schopnosti používat SharePoint weby pro propojení zaměstnanců, partnerů a zákazníků efektivním způsobem, jak uvnitř tak za bránou firewall. Komunity – možnost získat snadný přístup k odborným znalostem a interakci s dalšími lidmi novými a kreativními způsoby v celém podniku prostřednictvím formálních i neformálních sítí.

Kompozity – Business uživatelé všech rolí potřebují mít možnost sami rychle vytvářet přizpůsobitelné řešení, bez zapojení podnikového IT na každý požadavek. Stejně tak IT oddělení potřebuje prostředky, aby poskytlo obchodním uživatelům možnosti vytvářet tyto aplikace při zajištění stability a dostupnosti prostředí.