Navisys s.r.o.

Ocenění
 

Produkty

 
 

Podpora holdingu (Inter-company) 

Microsoft Dynamics NAV je řešení pro řízení podniku s flexibilitou, která vám umožní zajistit podporu pro rozmanité potřeby ve více provozech a v rámci mezinárodních organizací, bez ohledu na velikost, místo nebo druh podnikání. Je navrženo tak, aby vyhovovalo potřebám malých a středně velkých organizací, snadno se používá a udržuje při nízkých celkových nákladech na vlastnictví. Řešení Microsoft Dynamics NAV lze snadno integrovat do systému mateřské společnosti a zároveň zajistit plnění odlišných potřeb jednotlivých provozů bez ohledu na velikost, místo nebo druh podnikání.

Šest běžných scénářů integrace:


Konsolidace finančních dat

Aby mohly nadřazené organizace získat ucelený pohled na finanční prostředky z místních provozů. Současně musí provozy splňovat požadavky dané místními finančními normami a požadavky na výkaznictví.Řešení Microsoft Dynamics NAV vám může pomoci ušetřit čas a úsilí tím, že umožňuje provádět konsolidaci účetních závěrek za několik obchodních jednotek. Můžete provádět převod z různých účetních struktur, včetně účetních závěrek v jiných měnách.

Získání přehledu o organizaci

Aby si manažeři na úrovni nadřazené organizace dokázali udržet kontrolu nad celou organizací, musejí mít přístup k datům v systémech jednotlivých provozů. Může se jednat o širokou škálu informací od sestav prodeje až po informace o stavu zásob.

Sdílení základních dat

Mateřská společnost může s jednotlivými provozy sdílet některé důležité obchodní informace, jako jsou záznamy dodavatelů, ceníky či zákaznická data. Tyto informace jsou však často vedeny v různých systémech, které mohou používat různé formáty. Nástroje společnosti Microsoft pro elektronickou výměnu dat umožňují celé organizaci sdílet základní data.

Sdílení odpovědnosti za služby

Organizace se mohou rozhodnout, že budou sdílet služby s místními provozy, zákazníci mohou chtít dostávat konsolidované faktury odrážející interakci s více provozy, může být nutné rozdělit úkoly na základě konkrétních kompetencí na úrovni provozu nebo můžete chtít centralizovat systém mezd či nákupu, abyste dosáhli vyšší efektivity nebo množstevních slev. Díky řešení Microsoft Dynamics NAV můžete usnadnit využívání sdílených služeb prostřednictvím elektronické výměny dat nebo funkcí pro účtování mezi organizacemi.

Umožnění transakcí mezi divizemi

Provozy spolu občas potřebují navzájem komunikovat, pokud je potřeba předistribuovat zásoby nebo dokončit pracovní postupy. Řešení Microsoft Dynamics NAV můžete nastavit tak, aby byly transakce mezi divizemi považovány za normální prodejní a nákupní transakce

Proaktivní reakce na události v organizaci

Vaše mateřská organizace společně s jednotlivými provozy tvoří dodavatelský řetězec, a přestože se jejich role mohou velmi lišit, všechny tyto provozy jsou na sobě závislé. Když výrobce spoléhá na to, že mu jiný provoz dodá suroviny, mohou mít zpoždění vliv na celý dodavatelský řetězec.Společnosti mohou v řešení Microsoft Dynamics NAV nastavit upozornění, která automaticky vygenerují e-mailové zprávy o závažných stavech organizace na úrovni jednotlivých provozů, divizí či partnerů v dodavatelském řetězci.