Řízení dodavatelského řetězce (SCM)
Zjednodušení operací dodavatelského řetězce pomocí přizpůsobených řešení, která mohou být upravena na základě konkrétních potřeb podnikání a odvětví, vám umožní doručit vždy správné zboží na správné místo ve správnou dobu.
- Přehled o datech v reálném čase a automatická upozornění vám pomohou sladit poptávku zákazníků s řízením skladových zásob, nákupem, výrobou a distribucí a umožní vám řídit a zjednodušit procesy skladových zásob.
- Můžete zákazníkům poskytovat reálné odhady data dodání a díky přístupu k aktuálním specifikacím produktů a cenám jim pomoci rozhodovat se při nákupu na základě přesných informací.
- Díky poskytnutí přístupu k nejdůležitějším obchodním informacím pomocí technologie portálů – včetně smluv a závazků – a sledování výkonnosti partnerů můžete vybudovat přínosné vztahy s dodavateli a partnery.
- Spojení řešení Microsoft Dynamics ERP a technologie RFID (radio frequency identification) vám umožní zachovat nákladovou efektivitu při práci se zákazníky a dodavateli.
- Použití produktu Microsoft BizTalk Server, který zajišťuje hladké řízení obchodních procesů a výměnu obchodních dokumentů s partnery a dodavateli, snižuje náklady na integraci dodavatelského řetězce.
- Automatizace prodeje a nákupu pomáhá zjednodušit operace a vylepšit vztahy se zákazníky a dodavateli.