Navisys s.r.o.

Ocenění
 

Produkty

 
 

Řízení financí (FM) 

Můžete získat lepší přehled o financích a poskytnout všem zaměstnancům v organizaci nástroje, které potřebují pro vylepšení správy financí, finančních prognóz a účetnictví v celé organizaci.

  • Automatické předkládání dříve nesourodých zdrojů informací v rámci jediného zobrazení přizpůsobeného rolím zjednodušuje finanční procesy a analýzu.
  • Sdílení sestav na obchodním portálů na intranetu organizace nebo publikování dat na extranetu s pokročilým zabezpečením podporuje důvěrnost práce auditorů.
  • Přímo v řešení Microsoft Dynamics ERP můžete pracovat se známým softwarem, jako je například aplikace Microsoft Office Excel, a připojit se k datům ERP s použitím aplikací systému Microsoft Office.
  • Klíčové ukazatele výkonu umožňují sledovat výkonnost organizace a nacházet trendy. Po exportu informací do tabulky je lze dále analyzovat a flexibilní funkce generování sestav umožňují předkládat obchodní informace v tom nejlepším možném formátu pro danou cílovou skupinu.
  • Různé možnosti vykazování, analýzy a sdílení informací umožňují generování sestav v reálném čase, rychlé provádění účetních uzávěrek a sdílení dat.
  • Podpora více měn a jazyků usnadňuje rozšíření činnosti na další geografická území, trhy nebo odvětví.

Finanční plánování a rozpočtování

Aplikace pro plánování a rozpočtování, které ve spolupráci s vaším podnikovým řešením ERP měří výsledky organizace a poskytují flexibilní funkce pro generování sestav, umožňují sledovat, měřit a řídit výkonnost organizace. V závislosti na potřebách své organizace můžete:

  • Vytvářet vysoce kvalitní sestavy bez pomoci oddělení IT, zvýšit zabezpečení pro rozesílání sestav a podpořit dodržování nařízení a předpisů pomocí aplikace Management Reporter for Microsoft Dynamics ERP
  • Vytvářet vlastní sestavy založené na datech hlavní knihy a vytvářet průřezy dat podle řádků, sloupců nebo hierarchií pomocí aplikace Management Reporter for Microsoft Dynamics ERP.

Řízení výkonnosti

Díky nástrojům pro řízení výkonnosti, které vám pomohou sledovat a měřit obchodní výsledky, sladit výkonnost s cíli organizace a vylepšit její výsledky, budete moci držet prst na tepu své organizace.

  • Řídicí panely pro vedoucí pracovníky, které poskytují flexibilní klíčové identifikátory výkonu na základě vámi definovaných výkonných analytických funkcí, poskytují okamžitý přehled o chodu organizace.
  • Účinné nástroje pro plánování, rozpočtování a generování sestav umožňují vytváření přesných rozpočtů a užitečných finančních prognóz.
  • Můžete sledovat finanční údaje sahající nad rámec prostého zisku nebo ztráty pomocí výběru finančních nebo provozních ukazatelů, které potřebujete monitorovat, jako jsou například náklady na prodej zboží, počet pracovních hodin na projekt nebo roční srovnání prodeje.
  • Sledování spotřeby energie a emisí skleníkových plynů vám umožní udržet pod kontrolou dopad vaší organizace na životní prostředí. Můžete také podrobně sledovat dodržování předpisů pomocí informací a nástrojů zajišťujících transparentnost a zodpovědnost.
  • Můžete řídit růst organizace pomocí sledování a porovnávání výkonnosti zaměstnanců, týmů a oddělení v určitém časovém období.
  • Konsolidace sestav pro organizace, které působí ve více lokalitách nebo se vyznačují složitou strukturou, poskytuje pohled na podnikání na úrovni podniku.

Business Intelligence

Samoobslužné nástroje business intelligence, které usnadňují přístup k informacím přizpůsobeným rolím, jejich sdílení a používání bez nutnosti podpory oddělení IT, umožní přijímání kvalitnějších rozhodnutí všem zaměstnancům ve vaší organizaci – od pracovníků skladu až po finanční analytiky.

  • Centrum rolí a webové řídicí panely poskytují rychlý přehled o datech business intelligence pro konkrétní projektové úlohy. Mezi tyto informace patří tabulky, upozornění, klíčové ukazatele výkonu a sestavy.
  • Můžete přistupovat ke strukturovaným datům i nestrukturovaným informacím, jako jsou například e-mailové zprávy a dokumenty, a účinně je řídit.
  • Propracované analytické nástroje, založené na hierarchiích hodnot dimenzí, můžete přizpůsobit podle potřeb generování sestav a účetnictví.
  • Prostřednictvím webových portálů, které usnadňují spolupráci a sdílení informací, můžete zaměstnancům, zákazníkům a partnerům poskytovat nepostradatelná data a relevantní aplikace.
  • Můžete rychle vytvářet sestavy s použitím předem definovaných funkcí pro jednoduché sestavy nebo s použitím datových krychlí technologie OLAP, které umožňují hlubší analýzu s použitím známých nástrojů, jako je například aplikace Microsoft Office Excel.
  • V rámci řešení Microsoft Dynamics ERP lze generovat sestavy s použitím služby SQL Server Reporting Services, vytvářet a analyzovat datové sklady nebo efektivněji uspořádat a používat data díky integraci s výkonným systémem Microsoft SQL Server.