Navisys s.r.o.

Ocenění
 

Produkty

 
 

Řízení lidských zdrojů (HR) 

Můžete naplnit potřeby své organizace v oblasti řízení lidských zdrojů a mezd a plně využít potenciálu svých nejcennějších aktiv – svých zaměstnanců.

  • Webový portál organizace může zaměstnancům poskytnout samoobslužný přístup k informacím o jejich výkonnosti, mzdách, zaměstnaneckých výhodách a možnostech kariérního růstu.
  • Procesy řízení lidských zdrojů je možné přizpůsobit měnícím se obchodním potřebám, zajistit soulad s vládními nařízeními a zjednodušit administrativní úkony.
  • Díky výplatě mezd převodem ušetříte čas a můžete kdykoli přistupovat k datům zaměstnanců a využívat integrace s aplikacemi pro vedení hlavní knihy, řízení projektů a odsouhlasení bankovních účtů.
  • Můžete minimalizovat náklady a složitost správy mezd, zaměstnaneckých výhod, náboru zaměstnanců a řízení výkonnosti.
  • Můžete získat přehled o zaměstnancích a stanovit příležitosti k růstu.

Spolupráce

Můžete dosáhnout efektivnější spolupráce a lepší komunikace se zaměstnanci, partnery a zákazníky.

  • Intranetové weby vašim zaměstnancům umožní vytvářet a schvalovat nákupní objednávky, sledovat průběh a náklady projektů, přistupovat k osobním údajům a spravovat je a zjednodušit procesy vytváření a zpracování časových výkazů, hodnocení výkonnosti a vedení pohovorů.
  • Týmové weby pomohou zaměstnancům urychlit projekty, kontrolovat dokumenty nebo zobrazovat informace přizpůsobené jejich konkrétním rolím a úlohám.
  • Zpřístupnění obchodních informací a procesů dodavatelům jim umožní aktualizovat informace o stavu skladových zásob a dodávkách. Budou také moci kontrolovat objednávky, faktury a prognózy prodeje a snadno sdílet velké soubory bez nutnosti jejich výměny e-mailem.
  • Komunikace prostřednictvím portálu organizace na extranetu zjednoduší komunikaci s partnery v různých časových zónách a geografických oblastech.
  • Zákazníkům můžete poskytnout samoobslužný přístup k informacím o produktech a prodeji, stavu objednávek nebo k propagačním nabídkám a slevám. Můžete jim také umožnit objednávky produktů nebo sjednávání schůzek.
  • Sdílení a prohlížení aktuálních informací o zákaznících a přístup k datům skladových zásob v reálném čase vylepší služby zákazníkům.