Navisys s.r.o.

Ocenění
 

Produkty

 
 

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) 

Řešení Microsoft Dynamics NAV nabízí uživatelům v organizaci přístup k přesným a aktuálním informacím a nástroje pro efektivní správu kontaktů, příležitostí a kampaní při současném budování vztahů se zákazníky, což organizaci pomáhá dosahovat lepších výsledků prodeje a vyšší loajality zákazníků. Všichni ve vaší organizaci mohou získat informace, které potřebují k tomu, aby mohli ziskovým způsobem komunikovat a přijímat inteligentní rozhodnutí na základě přesných informací o každém kontaktu. Můžete také automatizovat rutinní činnosti prodeje, marketingu a služeb zákazníkům, abyste si zjednodušili a zefektivnili pracovní prostředí. Řešení Microsoft Dynamics NAV vám také pomůže spravovat širokou řadu dalších oblastí podnikání podle vašich konkrétních potřeb. Podle potřeby můžete přidávat další funkce a rozšiřovat řešení vlastním tempem.

  • Poskytněte svým pracovníkům nástroje umožňující efektivně spravovat kontakty, příležitosti a kampaně a současně posilovat vztahy se zákazníky, které pomáhají zvyšovat objem prodeje a podporují loajalitu zákazníků.
  • Zjistěte, jak mohou pracovníci ve vaší organizaci rychle reagovat na žádosti o zákaznickou podporu a díky přístupu k informacím z celé své organizace přijímat zisk přinášející rozhodnutí týkající se nákladů, zásob, vytížení a finanční návratnosti provozovaných služeb.